להיות הורים טובים יותר – זה אפשרי

0
310
קרדיט Canva

אף אחד כנראה לא אוהב לחשוב על עצמו כהורה לא כשיר ולא טוב אבל אין ספק שברגעים מסוימים אנחנו עלולים לפקפק ביכולות שלנו, למרות שאין סיבה לכאורה. גם הורים טובים ומיומנים יכולים לשפר יכולות והיות הורים טובים יותר וזה נכון במיוחד להורים טריים שהגיל הרך מאתגר אותם. לקראת הילד הראשון והשני תמיד עולות תהיות האם אפשר היה לנהוג אחרת ובצורה טובה יותר וכיצד אפשר למקסם את תקופת ההורות כדי להתנהל נכון יותר. לשם כך נועדה הדרכת הורים לגיל הרך, שמתאימה למי שידוע שיש לו עוד מה ללמוד או שפשוט הוא רוצה להיות בטוח שהוא פועל נכון. מלבד הכלים שמקבלים אפשר לרענן את הידע שלכם, לעשות סיעור מוחות בנוגע לבעיות שונות וסוגיות הורות וגם לשמוע אחרים כיצד הם מעדיפים לנהוג במשפחה שלהם. הגיל הזה יכול להיות גיל מרתק ומקסים ויש צורך להקפיד בו על נוהלו התנהגות כדי לא להתפזר יותר מדי אחר כך, לקראת גיל ההתבגרות. שושי הרשקו היא מדריכת הורים מנוסה שכבר שנים רבות מטפלת ומדריכה הורים לשפר את המיומנויות שלהם בגידול ילדים בצורה הכי נעימה שאפשר.

להתלבטויות יש מענה

גם במקרים של התלבטויות שונות בנוגע לאופי ההורות הרצויה יש לכם מענה כאשר אתם מקבלים הדרכת הורים בחיפה. במסגרת ההדרכה אתם יכולים ללבן בעיות שונות ולקבל גם את זווית המבט הנוספת שנחוצה לכם כדי ללמוד עוד על הורות ומשפחה. זה מרחיב את הדעת ומגדיל את ארגז הכלים שלכם כהורים שיכולים להתמודד עם כל סוגיה עתידית. ככל שהילדים גדלים יותר ויכולים לבטא את עצמם, לכם יהיה יותר קשה להסתפק בתשובות סתמיות שאינן כנות וזוהי סיבה נוספת ללמוד יותר על הורות ועל התקשורת הנכונה עם המתבגרים שלכם, שכבר עונים לכם מבלי לחשוש.

הורים בכל גיל

הורים בכל גיל גם לילדים בוגרים שמערכות היחסים אתם לא מתנהלות היטב יכולים להיעזר במנחת הורים מנוסה שכבר ראתה הכל. ייעוץ להורים יכול להתאים גם בגילים מאורחים יותר כאשר רוצים להעמיק את ההבנה ולשפר את היחסים במשפחה מבלי לוותר עליה. לא חייבים להגיע למצבים של משבר קיצוני וניתוק יחסים ורק כשהילדים שלכם בגילים צעירים והם עדיין לא עצמאים אפשר עדיין להשפיע עליהם להיות חלק ממשפחה מתפקדת שלא מוותרת על מערכות יחסים תקינות. שושי הרשקו מלווה ומייעצת להורים שרוצים לדעת כיצד אפשר לשפר את התקשורת במשפחה כדי לשמור על המסגרת החמה ותומכת שלהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here