תקשורת זוגית

0
233
קרדיט : canva

תקשורת זוגית מקרבת היא אסטרטגיה ידועה בתחום התקשורת הבין אישית שמנסה לתמוך בנו בפיתוח קשרים חיוביים עם אנשים, הן מבחינה אישית והן מבחינה חברתית. תקשורת זוגית מקרבת זוהי אסטרטגיה שניתן לאסוף, לפתח ולהשתמש בכל מערכות היחסים שלנו, כולל רומנטיות, משפחתיות ועוד. אחת הדרכים החדשניות לשיפור התקשורת הזוגית היא השתתפות בחדר בחירה זוגי של הצופן הזוגי, אשר נוצרו באופן מיוחד כדי לעזור לבני הזוג לתקשר אחד עם השני, להכיר לעומק וליצור חוויות חיוביות משותפות.

 מהי תקשורת זוגית מקרבת ואיזה תפקיד היא משרתת בחיינו?

ד"ר רוזנברג, פסיכולוג קליני, הוא זה שהמציא בתחילה תקשורת מקרבת, המכונה בדרך כלל תקשורת לא אלימה, NVC הוא הקיצור הבינלאומי של השיטה. תקשורת זוגית מקרבת נושאת כמה הגדרות, אבל רוב האנשים יסכימו שזו טכניקה שמבקשת לעזור לנו לנהל את מערכות היחסים שלנו בצורה טובה. מה שקורה בתוך המחשבות שלנו קובע באופן משמעותי את המציאות שאנו פוגשים, זה מרמז שכל אדם מפרש כל נסיבות נתון באופן ייחודי. הייצוגים הנפשיים שלנו, הידועים גם כתפיסות סובייקטיביות, מעצבים את האופן שבו אנו תופסים את העולם ואת כל מה שאנו פוגשים. בסופו של דבר, התכונות שלנו מעוצבות על ידי כל החוויות שחווינו בזמן שהתפתחנו כבני אדם. למרבה המזל, יש לנו את הכוח לשנות את התגובות הרגשיות וההתנהגותיות שאנו רוצים לשפר על ידי שילוב של כלים מעולם התקשורת הזוגית עם מיומנויות מתחומים אחרים.

 איך להגיב למסרים בצורה בונה וחיובית?

תארו לעצמכם עולם בו אנו יכולים לתקשר אחד עם השני ללא מאמץ, באופן מרשים ואלגנטי, עולם בו אנו מרגישים לגמרי בבית, עולם בו אנו מסוגלים להיות מסונכרנים אחד עם השני ולבטא את ההתאמה הזו באופן שבו אנו נפתח קשרים עם אחרים, תוך שימוש בשפה בונה וחיובית, וגם ברגע שבו אתם לא מסכימים לדעת לנהל משא ומתן. כדי לייצר תקשורת זוגית מחייבת ותגובות חיוביות, צריך לייצר חוויות זוגיות חיוביות. חדרי הבחירה של הצופן הזוגי זה המקום המושלם ליצירת חוויות זוגיות חיוביות ושיפור התקשורת הזוגית שלכם, בין אם תחליטו לשוט על סיפון ספינה יחד או להפליג לאי בודד. צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים ולהזמנת אחד מחדרי הבחירה המיוחדים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here