דרך ייחודית להכיר אחד את השנייה

0
386
קרדיט - freepik

אחת הדרכים המעניינות ביותר והמקוריות ביותר שיש היום להכיר אחד את השנייה זה דרך משחק קלפים לזוג אשר דרכו תוכלו להכיר את עצמכם בצורה מדהימה וייחודית וכמו שעוד לא הכרתם. הקלפים שלנו נקראים קלפי "אנחנו" והינם מיוחדים ויפתחו אצלכם את התקשורת והאינטימיות, כמו כן בשביל להבין מה יש בקלפים ישנם מספר דגשים והם:

  • מספר הקלפים- בערכה ישנם 26 קלפים ושאלות קלילות במיוחד אשר יקרבו ביניכם ויגרמו לכם להכיר אחד את השנייה באופן מקסים, שנון ומיוחד.
  • קלפי בונוס- ישנם 4 קלפי הפתעה אשר ישדרגו לכם את החוויה, וזאת באמצעות משימות מעצימות ומרגשות, ובעיקר מקרבות.
  • מתנה מרגשת לכל אירוע- הקלפים הינם מיוחדים ויכולים להיות הפתעה מרגשת ומקסימה ליום אהבה, ימי נישואין, ימי הולדת וכן סתם לשדרג את הקשר ביניכם ולקחת אותו כמה צעדים קדימה.
  • מחיר- עלות הקלפים היא לא גבוהה במיוחד והינה משתלמת במיוחד כך שתוכלו ליהנות ממתנה מקסימה וגם מרגשת.

לשם כך תוכלו לפנות לחפצי מידלש אשר הינה יועצת ומאמנת אישית וזוגית. חפצי מתמחה ביחסים בתוך המשפחה ובטיפולים קצרים אשר משולבים עם גישות מקצועיות ומקצועיות ודרך כך היא מובילה את המטופלים שלה לדרך חדשה, מאוזנת וטובה יותר, וזאת תוך כך שהיא יודעת לנהל משברים זוגיים בצורה טובה, וכן אין דרך אחת שהיא מתאימה אלא זה תלוי אדם.

ייעוץ לבני הזוג

לא פעם קורה שישנם משברים בזוגיות וקשיים ועל מנת לפתור את המשברים בצורה טובה ואיכותית וכן גם מקצועית עליכם לפנות למטפלת זוגית אשר תעמוד לצידכם ברגעים הלא פשוטים האלו. כמו כן במידה ואתם מתגוררים באזור הדרום ומחפשים טיפול זוגי באשקלון הגעתם למקום הנכון. התקשורת יורדת, הכעסים מצטברים והמתח גובר וזהו הרגע שאתם צריכים לעשות שינוי ולהבין איך אתם מצילים את הזוגיות שלכם ומשקמים אותה, משברים הינם דרך ללמוד על ההתנהלות שלנו ודרך להתקדם קדימה ולהבין מה אפשר לעשות, ולא תמיד הדבר פשוט לעשייה לבד, אלא מצריך יועצת חיצונית אשר תדריך אתכם בתהליך ותבין מהם הצרכים של כל אחד מבני הזוג, נפתח הקשבה והכלה לצד השני.

ליצור משפחתיות בהרמוניה

אחד הדברים החשובים ברגע שיש ילדים ומשפחה זוהי הדרכת הורים אשר לרוב מתרחשת כאשר ההורים מרגישים פחות טוב ביחסים שלהם וכן גם ביחסים עם המשפחה והילדים, ולשם כך תוכלו לפנות לחפצי מידלש אשר הינה מתמחה בהדרכת הורים ואשר תלמד אתכם כיצד לתקשר בצורה טובה יותר עם הילדים שלכם ועם בני הזוג שלכם ותלמד אתכם כיצד להשיב את האיזון בחזרה לחיים שלכם. לפרטים נוספים וקביעת תורים חייגו אלינו במספר הטלפון: 054-7723833 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל מה שתצטרכו ותמיד עם חיוך ושירות איכותי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here