ההשראה שאת צריכה כדי לכבוש את העולם

0
2403
ההשראה שאת צריכה כדי לכבוש את העולם

תמיד ידענו שלנשים יש כוח עצום אבל בשנים האחרונות הבשורה הזו פורצת גבולות. בזמן שבעולם כולו מתעוררים להבנה שהאישה יכולה למלא כל תפקיד, להגשים כל חלום ולעשות גם את מה שנראה כמעט בלתי אפשרי, נשים רבות עדיין חוששות לפעול. בדרך להגשמה העצמית מופיעות האמונות המגבילות, דפוסי ההתנהגות הרסניים או הנטייה לחשוב שאין לנו את מה שצריך כדי להצליח. מצד שני, עם הרצאות מעצימות ונשים מעוררות השראה הכול נראה פשוט יותר – ובעיקר בר השגה.

סדנאות והרצאות מעוררות השראה

כמי שחוותה את השינוי בעצמה ומהווה דוגמה חיה לאישה חזקה ועוצמתית, אירית בוטבול-עובדיה מקיימת שלל סדנאות העצמה והרצאות לנשים שרוצות לכבוש את העולם ולהשתחרר מכל אותן אמונות עתיקות יומין שתוקעות אותן במקום. בסדנאות הללו הן מבינות שמותר להן לרצות הכל ולחלום בגדול. חשוב לא פחות מכך, הן מבינות שיש להן את הכוח להשיג את מה שהן רוצות ולכבוש את כל היעדים הגדולים ביותר. כך הן לומדות איך לשלוט טוב יותר בזמן שלהן, לנהל את היום קצת אחרת ולהישאר ממוקדות במה שחשוב להן באמת.

אין דבר העומד בפני הרצון

לכל מי שעדיין חוששת להגיד בקול מה מגיע לה ולאן היא שואפת להגיע, הרצאות מעוררות השראה הן דרך מדהימה לנפץ את המחשבות המגבילות ולהתרחק מהאמונות שמצליחות לעצור ולעכב אותה בדרך. היכולת שלנו להקשיב לנשים עוצמתיות שעשו את זה קודם וללמוד מהקשיים שחיכו להן לאורך המסלול, אלה הם הכלים שמאפשרים לכל אישה להאמין שגם היא יכולה. בין אם המטרה היא להקים עסק, לדרוש את הקידום המיוחל, להגשים חלום ישן או לחיות חיים מאושרים ומשוחררים באמת – הרצאות שמעניקות כלים פרקטיים ובעיקר השראה אדירה, אלה הן ההרצאות שיכולות לשנות את החיים מן הקצה אל הקצה.

הרצאות לנשים בכל מקום ובכל זמן

בין אם את מחפשת הרצאה שתעניק לך ידע וכלים ובין אם את מתכננת להעניק כלים לנשים החשובות בחייך (או לעובדות במשרד), הרצאות לנשים הן כלי פנטסטי שעומד לרשותך. ארגונים רבים רוצים לחזק את הנשים ולעודד אותן לפעול, ולא מעט נשים מבקשות לקבל השראה אמיתית. אירית בוטבול-עובדיה מקיימת הרצאות לנשים במסגרות שונות ומאפשרת לכל אחת לצעוק את החלומות שלה ולהגשים אותם בגדול. כדי שתוכלי גם את להעז, לדרוש ולקבל רק את מה שנכון עבורך, את מוזמנת ליצור קשר בטלפון 03-5007888.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here