הדרך הנכונה להציל את הזוגיות

0
2315
הדרך הנכונה להציל את הזוגיות

זוגות רבים חווים קשיים במהלך הזוגיות שלהם. פעמים רבות מדובר במצב שבו בני הזוג או אחד מהם לא מעוניין לשתף את הסביבה וגם לא להתמודד עם אותם קשיים. מסיבה זאת, לעיתים קשה לבני הזוג למצוא מוצא מהמשבר הזוגי, מפני שהם עומדים לבד אל מול האתגרים ואין מי שידריך אותם ויעזור להם לראות את התמונה במלואה. כדי לשפר את הזוגיות שלכם ולהתגבר על הקשיים, תוכלו להיעזר ברעיונות הבאים.

טיפול זוגי או אישי?

זוגות רבים עלולים להתעורר ולגלות יום בהיר אחד כי קיימות לא מעט בעיות בקשר הזוגי שלהם, כך שאחד הצדדים או שניהם עשויים לצאת ולחפש את הסיוע המקצועי שנועד לשקם את מערכת היחסים אשר נרקמה ביניהם במשך שנים כה רבות. כאשר רק אחד מבני הזוג מעוניין לפתור את הבעיות הקיימות ולייצר שינויים בזוגיות, ניתן להיעזר בתהליך פרטני של העצמה אישית או להצטרף לסדנאות להעצמה נשית ולעבור תהליך של שינוי והתחזקות אישית במסגרת קבוצתית תומכת. בשעה ששני בני הזוג מגיעים למסקנה כי הם מעוניינים לעבוד על הקשר הזוגי ולשקם אותו, מומלץ לעבור תהליך זוגי יחדיו.

מחליטים על התהליך ביחד

כאשר זוג מעוניין לעבור ביחד תהליך של ייעוץ זוגי, הם יכולים להיתקל בקשיים רבים בבחירת המקום, היועץ וגם שיטת הטיפול או הייעוץ שאליה הם ילכו. חשוב לציין שהיום ישנן מגוון שיטות להעצמה, לטיפול ולשיפור הזוגיות והדבר יכול להיעשות במגוון דרכים. חשוב לוודא כי שיטת הטיפול ומומחיותו של המטפל מתאימים לקשיים הייחודיים שאיתם בני הזוג מתמודדים. שיחות הכרות עם מטפלים יכולות לסייע להבנת גישתם, מבלי להתחייב לתהליך כולו לפני הבנתו לעומק.

בוחרים את הייעוץ הנכון

בחירת היועץ או היועצת הזוגית המתאימה הינה אתגר נוסף העומד בפני בני הזוג. כדי להקל עליכם בתהליך, תוכלו להיעזר במספר טיפים: הימנעו מבחירה במטפל מתוך לחץ וחיפוש אחר הקלה מידית, כי גם למטפלים הטובים ביותר אין שרביט קסמים שיוכל להעלים את כל בעיותיכם בן לילה. בנוסף, מומלץ תחילה להגיע לפגישת ייעוץ חד פעמית ולא להתחייב לחבילה או לדילים שדורשים תשלום מראש בעבור סדרת טיפולים, עוד לפני שהחלטתם שהמטפל מתאים לכם. טיפ נוסף בבחירת המטפל הינו בדיקת הכשרתו המקצועית וניסיונו כמטפל.

עובדים יחד ולומדים מאחרים

תוכלו להיעזר גם בטיפול קבוצתי אשר יאפשר לכם לחשוף את הלב בפני אנשים אשר עברו חוויות דומות ולהסתמך על מילה טובה ועצה מהם, בנוסף לתובנות ולהכוונה אשר תקבלו ממנחה הקבוצה. טיפול זה מחזק את האינדיבידואל ומעניק לו, או לה, את האפשרות שבקבלת התמיכה הנחוצה ברגעים קשים.

מקבלים מעטפת להעצמת הזוגיות

כאמור, משבר בזוגיות יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות וייתכן כי חלק מהסיבות טמונות דווקא באחד מבני הזוג ומצד שני, ייתכן כי המשבר הוביל לקשיים פנימיים אצל בן זוג אחר. כדי לענות על כל הצרכים הללו, תוכלו להגיע אל LeadUp אשר עוסקים בייעוץ זוגי, אימון אישי, טיפול בקבוצות ואף סדנאות להעצמה נשית שנועדו לעטוף את בני הזוג בדרך להעצמה ולזוגיות טובה יותר. אתם מוזמנים ליצור קשר במספר 050-7865822.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here