שייט רומנטי ליום הולדת

0
2254
אני בחורה רומנטית. תמיד ידעתי מה הדבר שאני יכולה להעניק לבן זוג שלי שישמח אותו באותו רגע וידעתי לתת לו מתנות שהוא לא ידע בכלל שהוא רוצה. כשהגיע יום ההולדת שלי אמרתי לו שהוא לא צריך להשקיע. כמה שאני אוהבת את בן זוגי, אני כבר השלמתי שאין לו מספיק הבנה ברומנטיקה, אבל הוא אמר שיש לו הפתעה ליום הולדת ושלא אקבע שום דבר אחר. חשבתי לעצמי. מה הוא כבר יכול לעשות? כשהגיע תאריך יום ההולדת שלי נסענו ברכב, וחנינו בחניון של מרינה הרצליה, טיילנו לאורך המזח ולפתע הוא הצביע על יאכטה מפוארת ואמר הזמנתי לנו שייט רומנטי ליום הולדת. לא יכולתי לסגור את הפה מרוב הלם והפתעה. הוא הוביל אותי ועזר לי לעלות ליאכטה, על השולחן הייתה מפה לבנה, כוסות מלאות בשמפניה איכותית, נשנושים ומוזיקה, הוא שם את השיר שאני הכי אוהבת ברקע, מתוך היאכטה יצא הסקיפר שהציג את עצמו ואמר שהוא ינווט את היאכטה שלנו להפלגת שייט רומנטי שהזמנו, ואנחנו פשוט מוזמנים ליהנות ולהתרווח בכריות שעל הסיפון. היאכטה הייתה מלאה בקישוטים ליום הולדת, בלונים בצורת לב, סרטים צבעוניים בצבעים רכים, פירות טריים חתוכים בצורות שונות, ואפילו כריות מפנקות בקצה הסיפון, ישבנו צמודים אחד לשני על הסיפון והוא סיפר איך עלה לו הרעיון להפלגת שייט רומנטי ליום הולדת, שבמשך ימים הוא חרש את האינטרנט ולא מצא רעיון מספיק טוב, והוא רצה שאתרגש, ואשמח, ורצה להעניק לי מתנה כל כך מיוחדת ורומנטית כדי להראות כמה אני חשובה לו וכמה הוא יכול כן להיות רומנטי. לבסוף הוא פנה לחברה הכי טובה שלי בפייסבוק, והיא זרקה לו כמה רעיונות, והציעה לו לקחת הפלגת שייט רומנטי ליום הולדת על יאכטה במרינה הרצליה, הוא חשב שזה יהיה מסובך לארגן את זה, והיא נתנה לו את המספר של גל ונעמה השכרת יאכטות, אמרה לו שפעם בן הזוג שלה לקח אותה להפלגת שייט רומנטי ליום הולדת, ושהיא זוכרת את החוויה כאחת החוויות הרומנטיות ביותר שהיא עברה בחייה. הוא סיפר שבחברת היאכטות ממש עזרו לו בגיבוש הרעיון של הפלגת שייט רומנטי, ונתנו לו מלא הצעות כיצד להפתיע אותי כשיגיעו ליאכטה, והצוות המסור שלהם עזר לו לארגן את הכל. כל כך התרגשתי לשמוע את הסיפור שלו ולחשתי לו תודה, נשענו על המעקה של היאכטה וצפינו בשקיעה המרהיבה, על השמש הלוהטת, הרוח שפיזרה את שערנו והים הכחול והעמוק שעוצמתו השקטה תרמה לאווירה הפסטוראלית השקטה והרומנטית. הוא לקח את ידי והתחיל לרקוד איתי סלואו צמוד בעוד מוזיקת הרקע מתנגנת. לא יכולתי לבקש יום הולדת מיוחד ומרגש כמו שייט רומנטי ליום הולדת שבן זוגי אירגן לי. גם אתם חייבים לנסות שייט רומנטי ליום הולדת על יאכטה בשביל בן או בת הזוג שלכם, זו חוויה בלתי נשכחת. צרו קשר 0504600470 עם גל ונעמה השכרת יאכטות, ולא תתחרטו.

אני בחורה רומנטית. תמיד ידעתי מה הדבר שאני יכולה להעניק לבן זוג שלי שישמח אותו באותו רגע וידעתי לתת לו מתנות שהוא לא ידע בכלל שהוא רוצה. כשהגיע יום ההולדת שלי אמרתי לו שהוא לא צריך להשקיע. כמה שאני אוהבת את בן זוגי, אני כבר השלמתי שאין לו מספיק הבנה ברומנטיקה, אבל הוא אמר שיש לו הפתעה ליום הולדת ושלא אקבע שום דבר אחר.

חשבתי לעצמי. מה הוא כבר יכול לעשות? כשהגיע תאריך יום ההולדת שלי נסענו ברכב, וחנינו בחניון של מרינה הרצליה, טיילנו לאורך המזח ולפתע הוא הצביע על יאכטה מפוארת ואמר הזמנתי לנו שייט רומנטי ליום הולדת.

לא יכולתי לסגור את הפה מרוב הלם והפתעה. הוא הוביל אותי ועזר לי לעלות ליאכטה, על השולחן הייתה מפה לבנה, כוסות מלאות בשמפניה איכותית, נשנושים ומוזיקה, הוא שם את השיר שאני הכי אוהבת ברקע, מתוך היאכטה יצא הסקיפר שהציג את עצמו ואמר שהוא ינווט את היאכטה שלנו להפלגת שייט רומנטי שהזמנו, ואנחנו פשוט מוזמנים ליהנות ולהתרווח בכריות שעל הסיפון.

היאכטה הייתה מלאה בקישוטים ליום הולדת, בלונים בצורת לב, סרטים צבעוניים בצבעים רכים, פירות טריים חתוכים בצורות שונות, ואפילו כריות מפנקות בקצה הסיפון, ישבנו צמודים אחד לשני על הסיפון והוא סיפר איך עלה לו הרעיון להפלגת שייט רומנטי ליום הולדת, שבמשך ימים הוא חרש את האינטרנט ולא מצא רעיון מספיק טוב, והוא רצה שאתרגש, ואשמח, ורצה להעניק לי מתנה כל כך מיוחדת ורומנטית כדי להראות כמה אני חשובה לו וכמה הוא יכול כן להיות רומנטי.

לבסוף הוא פנה לחברה הכי טובה שלי בפייסבוק, והיא זרקה לו כמה רעיונות, והציעה לו לקחת הפלגת שייט רומנטי ליום הולדת על יאכטה במרינה הרצליה, הוא חשב שזה יהיה מסובך לארגן את זה, והיא נתנה לו את המספר של גל ונעמה השכרת יאכטות, אמרה לו שפעם בן הזוג שלה לקח אותה להפלגת שייט רומנטי ליום הולדת, ושהיא זוכרת את החוויה כאחת החוויות הרומנטיות ביותר שהיא עברה בחייה.

הוא סיפר שבחברת היאכטות ממש עזרו לו בגיבוש הרעיון של הפלגת שייט רומנטי, ונתנו לו מלא הצעות כיצד להפתיע אותי כשיגיעו ליאכטה, והצוות המסור שלהם עזר לו לארגן את הכל.

כל כך התרגשתי לשמוע את הסיפור שלו ולחשתי לו תודה, נשענו על המעקה של היאכטה וצפינו בשקיעה המרהיבה, על השמש הלוהטת, הרוח שפיזרה את שערנו והים הכחול והעמוק שעוצמתו השקטה תרמה לאווירה הפסטוראלית השקטה והרומנטית. הוא לקח את ידי והתחיל לרקוד איתי סלואו צמוד בעוד מוזיקת הרקע מתנגנת.

לא יכולתי לבקש יום הולדת מיוחד ומרגש כמו שייט רומנטי ליום הולדת שבן זוגי אירגן לי.

גם אתם חייבים לנסות שייט רומנטי ליום הולדת על יאכטה בשביל בן או בת הזוג שלכם, זו חוויה בלתי נשכחת. צרו קשר 0504600470 עם גל ונעמה השכרת יאכטות, ולא תתחרטו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here