בוחרים בזוגיות בריאה יותר

0
2872
בוחרים בזוגיות בריאה יותר

בתקופת החתונה ההתלהבות הייתה גדולה, בערה בכם אש והתשוקה אחד לשני הייתה גדולה מאוד. זוגות רבים מוצאים את עצמם זמן ממושך לאחר החתונה או לאחר קשר ממושך במצב בו האהבה כבר לא כפי שהייתה פעם, כך שניצוצות האהבה מגיעים לעיתים רחוקות. היום ישנה מודעות גדולה יותר לכך שהרגשות הזוגיים אינם גזירת גורל וניתן לעבוד ולשפר את הזוגיות. במידה והתחילו קשיים ואתגרים בקשר הזוגי שלכם, אתם יכולים להתחיל ולהתמודד עמם עוד בשלבים מוקדמים.

כיצד מזהים משבר קרוב בזוגיות?

ייתכן והזוגיות שלכם כיום רחוקה מהמטרות והתקוות שהיו לכם כלפיה בתחילת הקשר. אז הבטחתם זה לזו שתאהבו תמיד ושתתמודדו עם כל אתגר וקושי שיצוץ, וכעת נראה כי בעיות בזוגיות פוקדות אתכם כמעט בכל יום. בעבר נהגתם לשוחח לאורך כל הלילה אך היום במקום דיאלוג, נראה שמשק הבית כבר מתנהל כמו עסק והרגשות שבניתם בעזרתם את הבית כבר לא בוערים כמו פעם. למרבה השמחה, לא מדובר בגזרה משמיים וכפי שהצלחתם להתאהב זה בזו בפעם הראשונה, תוכלו להביא את הזוגיות שלכם למקומות יפים שוב במידה ותחליטו להשקיע בנושא ולהשתמש בכלים שעומדים בפניכם כיום.

למי מתאים ייעוץ זוגי?

במהלך השנים האחרונות, טיפול, יעוץ או אימון זוגי הפכו לנפוצים מאוד. טרם כניסתם של דרכי הטיפול המיועדים לזוגות לנורמה, היה נהוג לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית ולהתמודד באופן עצמאי עם כל הקשיים. בדיוק כפי שהטיפולים הפסיכולוגיים הפכו לנורמה ועוזרים לרבים להתמודד ולשפר את עצמם, כך גם הטיפולים הזוגיים הפכו לכלי העומד בפני זוגות שמעוניינים בזוגיות בריאה יותר. פניה ליועצת זוגיות מתאימה לזוגות שמרגישים שהם מעוניינים לשפר את הזוגיות שלהם, בין אם עקב קשיים בזוגיות או שהם פשוט מעוניינים להעמיק ולשפר את הקשר הזוגי שלהם.

בטיפול זוגי יש מקום לשני הצדדים

כאשר זוג מגיע לטיפול, ייעוץ או אימון זוגי, חשוב שיהיה לכל אחד מהם מקום לחשוף את אשר על ליבו. למעשה, ישנם מקרים בהם היועצת הזוגית תרצה להיפגש עם בני הזוג גם בנפרד כדי להבין את הצרכים והמאפיינים שלו בצורה טובה יותר, בעוד שבפעמים אחרות ייתכן ופגישה שלמה עם היועצת הזוגית תתמקד רק באחד מבין בני הזוג בעוד שבת הזוג נמצאת במצב הקשבה. זו תהיה הדרך לביסוסה של זוגיות טובה אשר נשארת קשובה לשני בני הזוג.

עבודה קשה אך משתלמת

שיקום מערכת היחסים הינה משימה מאתגרת ללא ספק, אך פנייה אל סוניה יפעת יובל, יועצת זוגית בעלת ניסיון בייעוץ זוגי ואישי והנחיית סדנאות והרצאות בנושאי זוגיות, נומרולוגיה והעצמה אישית, תהיה זו אשר תכוון אתכם אל עבר זוגיות בריאה יותר. אתם מוזמנים ליצור קשר במספר 052-5533233.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here