מפלפלים את חיי המין עם האביזרים הנכונים

0
2188
מפלפלים את חיי המין עם האביזרים הנכונים

עולם צעצועי המין הוא עולם נפלא המביא לנו  התרגשות, ריגוש מיני, חיבור בין בני זוג באשר הם, עולם המין מציף אותנו בתשוקה אין סופית ואורגזמות יוצאות דופן המגיעות על ידי משחקים ליחידים כמו דילדו או פלאג אנאלי, סטיסיפייר המספק או משחק מין זוגי כמו סטרפאון, We Vibe ועוד.

חיי השגרה יכולים להיות מעייפים ואף משעממים, העבודה, הסידורים, קניות, עוד בית קפה, עוד סרט, עוד יום ועוד יום ולעתים האש דועכת, התשוקה כבר לא כמו שהייתה, בנקודה זו צעצועי מין באים לעזרתנו, המטרה באביזרי מין ברורה, להביא אותנו להנאה מירבית תוך כדי משחקים מיניים מרגשים המכניסים חיים לחדר המיטות שלנו, ריגוש מיני לחיינו וחיבור בין בני הזוג, חלק מהמשחקים יהיו כמשחק מקדים וחלק כאקט מיני עצמו, כמובן אם מדובר בזוגות.

צעצועי מין

היום אביזרי המין מגוונים מאוד, יעילים ומדויקים מבעבר, כמובן אם אתם רוכשים צעצועי מין מקוריים ולא חיקויים, בחנויות רשמיות למכירה של מוצרי מין כמו סקס-פלאנט המציעה את המבחר הגדול בארץ לצעצועי מין, חנות שעובדת עם מפעלים וחברות של יצרנים ומשווקים מוצרי מין מהאיכותיים הקיימים היום בשוק, חברות כמו Fun Factory, NMC, או Triple A המייצרים את המוצר ושווקים את המותג, סטיספייר Satisfyer.

כמה מילים על הסטיפייר, צעצוע מין ששמו הולך לפניו, רוב הויברטורים עובדים על פעולת הרטט, הסטיספייר לא רק, הוא עובד גם על פעולת היניקה, מניחים אותו על הדגדגן ומפעילים, ישנם דרגות שונות של עוצמות יניקה, במוצר 2 Satisfyer Pro ישנם 11 דרגות יניקה והוא גם עמיד בפני מים.

מלבד על הדגדגן, ניתן להשתמש במכשיר על הפטמות, מומלץ להשתמש בסטיספייר עם חומר סיכה איכותי אותו ניתן לרכוש גם כן בחנות סקס-פלאנט. המכשיר מאוד מבוקש ופופולרי, כשמו כן הוא, הוא מספק.

אוקי, אז היה צעצוע מודרני, אבל אל לנו לשכוח את הוותיקים יותר שתרמו ותורמים ועוד ימשיכו לתרום לתעשיית המין, לחיים שלנו ולחדר המיטות, כמו דילדו למשל. דילדו זה שם גנרי שתחתיו סוגים שונים לחוויות מיניות שונות.

דילדו לרוב נראה כמו איבר מין גברי, אך יש גם הבאים בצורות שונות כמו דמויות מקומיקס ואם מדובר בפלאג אנאלי שהוא גם סוג של דילדו אז הוא יהיה לרוב בצורת קונוס, זאת כדי שהפלאג האנאלי או הפקק האנאלי לא יחדור יתר על המידה לתוך הגוף.

דילדו או פלאג אנאלי ניתן לשחק בשניים בין אם ידני ואו מחובר כסטרפאון במקרה הצורך. משחקי מין זוגיים לרוב יחזקו את החיבור בין בני הזוג, זאת מפני בעת המשחק בני הזוג ישענו אחד על השני/ה, יסמכו זה על זו וילמדו לענג אחד את רעהו.

סיכום

תעשיית המין, צעצועי מין כאן בשביל להכניס קצת תשוקה וריגושים לחיים שלנו שלעתים יכולים להיות שגרתיים מדי. התייחסו לצעצועי מין בכבוד, רכשו אותם רק מקוריים להנאה מירבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here