מחפשים מתנות לטו באב? הנה כמה רעיונות מקוריים לטו באב

0
665
קרדיט - freepik
טו באב הוא חג מאד מיוחד, חג שבו אנחנו מבטאים את האהבה שלנו כלפי בן או בת הזוג בצורה העוצמתית ביותר. מחפשים מתנה מקורית? קבלו הצצה לתכשיטים היוקרתיים של ננו תכשיטים.

מתנת ט"ו באב עם השראה מיוחדת

ט"ו באב הוא חג האהבה ואין ספק שהוא מהווה אחלה הזדמנות עבורכם כדי לעורר את ההשראה של הזוגיות שלכם. זה לא פשוט למצוא מתנות לטו באב והאמת היא שיש מגוון רחב של אופציות, אך ט"ו באב הוא מועד כל כך מיוחד ומרגש, כך שעליכם למצוא מתנה יוקרתית בהתאם. אז קבלו את תכשיטי היוקרה של ננו תכשיטים, תכשיטים שמגיעים היישר מהאגדות, כולם מעוטרים בהטבעת זהב יוקרתית 24 קראט ומיוצרים בטכנולוגיה פורצת דרך ובלעדית. כל התליונים של ננו תכשיטים מגיעים בעיצובים מקוריים וסוחפים שיעוררו בכם את ההשראה לזוגיות ויגרמו לחג האהבה הזה להיות הכי מיוחד עבורכם.

שרשרת כולך יפה רעייתי – שיר השירים

הנה שרשרת עם תליון אבן זירקוניה יוקרתית בצורה מעוגלת. על גבי האבן מוטבע הטקסט "כולך יפה רעייתי" בהטבעת זהב עצומה ויוקרתית. ברקע ניתן לראות הטבעת זהב שכל כולה נועדה על מנת להמשיל את החיבור שלנו לקדוש ברוך הוא לזוגיות בין חתן וכלה או בין איש לאשתו. אבן הזירקוניה מגיעה בשלושה צבעים לבחירה, שחור בלאק ג'אק, שקוף קריסטל וסגול אמטיסט לייט. אם אתה מחפש את השרשרת שאשתך הכי תשמח לקבל ביום האהבה, זה בהחלט התליון עבורה.

שרשרת “Love You”

אנחנו עוברים לשרשרת שהיא המתנה המושלמת לגבר לט"ו באב, שרשרת  שעל גבי התליון שלה מוטבע הכיתוב "אני אוהב אותך" בלא פחות מ- 120 שפות שונות. התליון עצמו הוא פשוט מרהיב ביופיו, יש לו נוכחות בולטת מאד ואין לנו ספק שהגבר שלך יגנוב את ההצגה בכל מקום שאליו הוא ילך. האבן של התליון היא אבן אוניקס יוקרתית ובוהקת והכיתוב של הטקסטים עליה מעולם לא נראה נוצץ יותר. אורך השרשרת הסטנדרטי הוא 50 ס”מ, תוכלי כמובן לבחור עבורו מידות אחרות לפי הטעם שלו.

שרשרת לב אוהב

שרשרת נוספת ומיוחדת מאד היא שרשרת לב אוהב עם יהלום ופרח אהבה. אנחנו מדברים כאן על שרשרת לב עם תבליט של המילה Love ומתחתיה יהלום טבעי משובץ בתוך פרח האהבה. אם תרצו, ניתן לשבץ בגב התליון ננו תנ"ך על כל 24 הספרים שלו. מדובר בתכשיט יוקרתי מאד המשלב גוונים של צהוב ואדום בזהב 18 קראט. מדובר בתליון מרהיב ביופיו ובעל נוכחות ולא משנה לאן האישה שלך תלך איתו, אנחנו בטוחים שהחברות שלה לא יוכלו להישאר אדישות אליו.

לסיכום, אם אתם מחפשים מרעיונות למתנות מקוריות לחג האהבה, מומלץ להציץ בתכשיטים של ננו תכשיטים. זה לא משנה במה תבחרו, אנחנו בטוחים שחג האהבה הזה ייראה אחרת עם התכשיטים העוצמתיים והסוחפים האלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here