גישור משפחתי-לאחות את השברים

0
393
גישור משפחתי
קרדיט: canva

לא מעטים מהסכסוכים אשר מובאים אל פתחו של בית המשפט, נעוצים בין שני אנשים ולעיתים אף יותר הדורשים חלוקה או מודיעים על אי מילוי צד של הצד האחר. מקרים שכאלו בחלק מהמקרים עלולים לכלול גם משפחות שלמות, אשר ינועו בין מקרים של חלוקת הסכמי ממון, הליכי גירושין למיניהם ואפילו גישור בין אחים ואחיות. כיום בתי המשפט מציבים אלטרנטיבה מעולה כדוגמת גישור משפחתי, אשר נועד להשיב סכסוכים כאלו בצורה עניינית ואובייקטיבית, תוך כדי הסתמכות על ידע משפטי מקדים של המגשר וניסיון רב במקרים שכאלו. על כן בגישור בין בני הבית השונים, מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ המתמחה במקרים שכאלו מעל לשני עשורים ובדיני משפחה בפרט.

לא מעט בני משפחה עלולים לחוש בתחושות של אי שווין בין האחים, כאשר תחושות אלו עלולות להתעצם במקרים שונים כדוגמת חלוקת כספי ירושה. על כן עד לאותם מקרים נראה היה כי מרבית בני המשפחה מצליחים לשמור על אורח רוח, אך חלוקה של נכסים או במקרה של גירושין התערבות של אחד הילדים לטובת אחד ההורים, עלולה להוביל לכדי שברים בין בני הבית. לכן גישור משפחתי נחשב כיום לכלי מדהים עבור בני משפחה, הדורשים לבצע איזון או סדר בין מקרים מורכבים וכואבים. הליך שכזה יאפשר "הצפה" של התחושות, לצד הנחייה של איש מקצוע אובייקטיבי אך גם בעל יכולות לבצע חלוקה מתאימה לכל אחד מהצדדים ובצורה נינוחה ורגישה.

מקרים ומורכבים וקלים כאחד

כשאר מדובר במקרים של "פירוק" מוסד הנישואין או אפילו במקרה של עסק או נכס משפחתי האמור לעבור אל אחד מהילדים, אי אפשר להתעלם מהרצונות והצרכים של כל הצדדים בתוך המשפחה. מקרים שכאלו עלולים להגיע בין היתר גם אל פתחו של בית המשפט, ולכלול מגוון מקרים שונים לכן גישור משפחתי יהווה תפנית משמעותית, אשר יסדיר מקרים של חלוקת ירושה על פי חוק או הגעה להסכמות בין בני זוג מתגרשים.לכן מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ ולקבל הליך גישור אפקטיבי ומצוין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here