"מה שמתאים לך": אוקייקיופיד משיקה קמפיין וידאו (ובול בזמן לחודש הגאווה)

0
1480
קרדיט ״אוקייקיופיד״

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית אוקייקיופיד יוצאת עם קמפיין וידאו ישראלי למהדרין שמוקדש לשאלות שמסייעות לאנשים להתחבר.


 

בדיוק בזמן לקיץ, החזרה לשגרה שפויה עם מפגשים פנים-אל-פנים ותחילת חודש הגאווה, OkCupid, אחת מאפליקציות ההיכרויות הפופולריות בעולם ובישראל, יוצאת בקמפיין חדש. הקמפיין, שכותרתו "מה שמתאים לך", מתמקד בדברים הייחודיים והספציפיים שגורמים לאנשים להתאים באמת. הרעיון מבוסס על אלפי השאלות הפוטנציאליות באפליקציה שמשתמשים יכולים לענות עליהן, ה״משדכות״ אנשים על בסיס ערכים משותפים, אמונות ואהבות, ולא רק מראה.

OkCupid וסאביו, משרד הפרסום והמיתוג של החברה בישראל, יצרו סדרת סרטוני אנימציה המיועדים להפצה  ברשת. הסרטונים, שאוירו על ידי עידן ברזילי באנימציה של סטודיו פוינק, ממשיכים את השפה הוויזואלית של המותג בישראל. תכני הסרטונים הם בהשראת השאלות באפליקציה. הקמפיין החדש חושף את קהל היעד – משתמשים מכל המגדרים והנטיות המיניות – למגוון השאלות מהאפליקציה בנושאים שונים; בצורה חכמה, מעודכנת, שנונה והומוריסטית.

קרדיט ״אוקייקיופיד״

כל סרטון עוצב לפי שאלה שקיימת באמת באפליקציה: בסרטון אחד, למשל, מתמקדים בשני גברים על מיטת המקעקעים – אחד מהם עושה את קעקוע המילה "אמא", תוך שהוא עונה "כן" לשאלה "האם אתה קרוב להוריך?". השוט עובר לגבר אחר שעושה קעקוע של המילה "אבא", והשניים מחייכים זה לזה בחיבה. באחר, אישה עונה שהיא תילחם אם היא תמצא את עצמה באפוקליפסת זומבים, במקום לברוח (עובדה משעשעת: נתונים מהאפליקציה מגלים למעשה ש-6 מתוך 10 משתמשים היו עושים את אותו הדבר). בסרטון, כשזומבים מתקרבים, היא רואה גבר מוכן להילחם, והשניים מחזיקים מחבטים ועומדים גב אל גב.

 

הקמפיין לא מניח הנחות כשזה נוגע לזהות או אהבה, ומכיל מסרים לכל המגדרים, כך שההשקה שלו דווקא ביוני (חודש הגאווה) מתאימה במיוחד – עם העדכון הקרוב שיוסיף 19 קטגוריות זהות מגדריות חדשות, בנוסף ל-22 ו-20 הזהויות המיניות הקיימות. "OkCupid תמיד הייתה מובילה בתעשייה בתחום הגיוון וההכלה, והקמפיין הזה לא שונה", אומרת סוניה אובליטי, מנהלת השיווק העולמי ב- OkCupid. "הכללת זוג לא סטרייטי בקמפיין הייתה בחירה טבעית עבורנו, במיוחד במדינה כמו ישראל, שיש לה קהילה להט"בית תוססת כל כך."

"כשחשבנו על הקמפיין החדש של OkCupid בישראל, שאלנו את עצמנו מה מבדיל את האפליקציה מאפליקציות היכרויות פופולריות אחרות", מסביר אלמוג דסה ציל, סמנכ"ל הקריאייטיב של סאביו. "מהר מאוד הבנו שהתשובה לכך היא ללא ספק השאלון המגוון והמעמיק של האפליקציה. זה מה שהוביל את תהליך היצירה שלנו, ואנחנו נרגשים מהתוצאות".

קרדיט ״אוקייקיופיד״


אודות
OkCupid 

כשבאים לבחור בן/בת זוג לדייט, OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה ששואלת עבורך את השאלות הנכונות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.

למידע נוסף:

http://www.okcupid.com/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here