מחקר על המתכון לדייט המוצלח:

0
811
Andrea Piacquadio - PEXELS

79% מהישראלים מוכנים לחלוק את האוכל שהזמינו כבר בדייט הראשון והרוב מעדיפים פיצה על סושי

——————————-

נתונים חדשים מאפליקציית ההיכרויות הפופולרית OkCupid מראים מה כדאי לרווקים ולרווקות הישראלים להזמין בדייט הראשון כדי לקלוע לטעמם של בן/בת הזוג (רמז: פיצה תמיד מנצחת)

 


 

אם יש משהו שרוב הישראלים באמת אוהבים, זה אוכל טוב. אבל איך זה נראה בפועל, במיוחד כשיוצאים לדייט ראשון והלחץ עולה? נתונים חדשים מאפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד חושפים מה באמת מעדיפים הישראלים לאכול,  בין אם מדובר בחטיפים או בארוחות שלמות – מה שיכול לעזור לתכנן דייט מוצלח (לפחות מבחינה גסטרונומית).

מתלבטים איזה סוג מזון יכול להבטיח הצלחה בפגישה הראשונה? מסתבר שאוכל איטלקי הוא הימור בטוח, כאשר 56% מהמשתמשים בוחרים בו על פני אוכל תאילנדי, אוכל מקסיקני ואוכל הודי. כאשר התבקשו משתמשי האפליקציה לבחור בין פיצה לסושי, המירוץ היה צמוד יותר, כשהאוכל האיטלקי עדיין מנצח – 58% מהמשתמשים הישראלים מעדיפים פיצה על פני סושי.

אם לשני הנפגשים יש מצב רוח להמבורגר טוב, אולי תהיה תחרות מסוימת. 50% מהמשתמשים הישראלים אמרו שוויטרינה של אייל שני עושה את ההמבורגר הטוב ביותר, 23% אמרו מוזס ו -12% הצביעו על  סוסו. באופן לא מפתיע, 17% אמרו שהם בכלל צמחוניים/טבעונים – אז אולי ללכת על מקום שיש בו המבורגר צמחוני בתפריט. אם בכל זאת מגיעים למקדונלדס לדייט הראשון, כדאי להימנע מארוחות הילדים – 70% מהדייטים אמרו שהם ׳מבוגרים׳ ולא יזמינו אותן.

בעוד 83% מהישראלים אומרים שהם לא צמחונים או טבעונים, מרביתם מוכנים לגלות רגישות כלפי הצד השני –  51% מהישראלים אמרו שהם ישאלו לפני שהם מזמינים בשר כשהם אוכלים עם צמחוני/ת. עם זאת, 21% בלבד אומרים שהם היו מזמינים בשר בלי להתחשב כלל בצד השני של השולחן.

בשר או ללא בשר, רוב הישראלים בהחלט מסכימים על דבר אחד – 70% אמרו שהם אוהבים חריף על האוכל שלהם. כשנשאלו כמה חריף הם באמת אוהבים את האוכל שלהם, 38% אמרו שהם אוהבים אותו קצת חריף, 32% אוהבים אותו "חרפרף", 17% מעדיפים שיהיה מתון ורק 13% אוהבים אותו חריף במיוחד. כשזה מגיע לחטיף המלוח המושלם לדייטים, כנראה שאין תחרות – 68% מהישראלים יעדיפו במבה, כשרק 22% מעדיפי ביסלי. עם זאת, כנראה שלא יזיק להביא את שניהם לפיקניק. יותר בקטע של מתוק? אין מה לדאוג:  64% ממשתמשים בחרו במתוק על פני מלוח, כאשר 49% אמרו שהם אוהבים מתוק, 44% נהנים ממתוק לפעמים ורק 6% טוענים שהם לא אוהבים מתוק בכלל.

הולכים לשתות? 41% מהמשתמשים הישראלים אמרו שהם לא סנובים עם בירה, ורק 29% אמרו שיש רק כמה סוגים שהם לא יגעו בהם. אבל, יותר מעניין, 18% לא שותים בירה בכלל. אם מדובר בדייט לקפה, יותר רווקים ישראלים היו רואים את עצמם כ"סנובים של קפה", כאשר 30% אמרו שהם "מאוד" כאלה. בעוד 22% לא שותים קפה, 48% אומרים שהם היו שותים כל דבר.

כך או כך, כנראה שזה בסדר לחלוק אוכל או משקאות אם אתה כבר יוצאים – 79% מהמשתמשים הישראלים אומרים שהם לא נגעלים מזה, כאשר 14% אמרו שיהיה להם אכפת רק בהתחלה, ורק 7% אומרים שהם לא אוהבים את זה. עם זאת, עם אוכל כדאי שתהיו זהירים – כשנשאלו אם אי פעם נגסו מהאוכל ואז טבלו אותו חזרה במטבל משותף ("טבילה כפולה" או "דאבל דיפ"), 32% אמרו שהם לא עושים זאת, ועוד 32% אמרו שהם היו עושים את זה רק עם חברים או משפחה קרובים, 23% היו עושים את זה רק עם בן זוג ורק 13% היו עושים את זה עם כל אחד.

אודות OkCupid 

כשבאים לבחור בן/בת זוג לדייט, OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה ששואלת עבורך את השאלות הנכונות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.

החברה ממוקמת בניו יורק.

fauxels – PEXELS
לוגו: אוקייקיופיד

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here