איך לשמור על תשוקה ביחסים?

0
4635

לאורך השנים השקעתם בחיזורים אחר הצד השני ועד שהצלחתם לצוד אותו אתם חושבים שאולי הגיע הזמן להפסיק להשקיע. ההפיך הוא הנכון. גם אחרי חתונה יש הצורך לתחזק את הזוגיות ולהגביר את האש במדורה בכל פעם שאפשר. על מנת שהזוגיות לא תהפוך למשעממת או שתתנו למריבות להשתלט עליכם תצטרכו לחיות בדרך מסוימת שלא רק תשמור על תשוקה ואהבה ביחסים אלא גם תשמור על זוגיות תקינה לאורך זמן.

במה עשויה לפגוע זוגיות לא תקינה?

זוגיות לא תקינה יכולה לפגוע בראש ובראשונה במשפחה הקרובה. בין אם מדובר בהורים, בילדים כמובן ובבני המשפחה הנוספים. כאשר בן משפחה מרגיש פגוע או שהוא חי שלא במצב האידיאלי שלו כל המשפחה נפגעת. יתרה מכך, אדם פגוע יכול למצוא את עצמו רב עם אנשים קרובים אליו מבלי שהוא מתכוון לכך. זאת ועוד שניהול מערכת יחסים לא בריאה עשויה לגרום לכם להיפגע במתן התפוקה שלכם בעבודה ולמעשה יכולה בעקיפין לפגוע בכל תחומי החיים שלכם.

מה נוכל לעשות אם כן כדי לשמור על התשוקה ביחסים?

  • לחיות בוויתור – כל זוג רב בסופו של דבר. לעתים מדובר בוויכוחים קטנים ולעתים בריבים גדולים יותר. אם תלמדו לחיות בוויתור אחד עם השני תחסכו הרבה מאותם מריבות וכן תוכלו ליהנות גם מחיי זוגיות תקינה ונעימה יותר.
  • לפרגן ולאהוב בכל פעם שניתן – לדעת לפרגן לצד השני זה אחד הדברים החשובים ביותר בכל מערכת יחסים. פרגון, אהבה והדדיות הן אלה שיחזיקו את היחסים שלכם לאורך זמן. כתבו שיר לצד השני, פרגנו ואמרו "אני אוהב אותך". למילים יש כוח וזוהי ההזדמנות שלכם לשדר אהבה לצד השני דבר שיעשה פלאים ליחסים שלכם.
  • לדעת להקשיב – מרבית האנשים החיים בזוגיות מרגישים שהצד השני דווקא לא מקשיב להם. אם תהיו מהמיעוט שכן מקשיב לצד השני תופתעו לטובה לגלות כמה הצד השני באמת מעריך אתכם ויודע מה יש לו ביד.
  • לבלות ביחד – זה שהתחתנתם או שאתם חיים הרבה שנים ביחד לא אומר שאתם לא צריכים לבלות יותר ביחד. צאו לסרט, צאו לטייל או עשו כל פעילות כיפית שתוכלו לעשות ביחד ולבלות בשמחה אחד עם השנייה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here