האם באמת צריך שניים לטנגו?

0
2288

זוגיות בריאה היא אחת המטרות הנעלות ביותר שקיימות בקרב בני האדם. כמעט כל אחד רוצה ומחפש את החצי השני שלו שאתו הוא יחיה יחדיו עד גיל מאה ועשרים שנה. מאידך במהלך החיים אנו פוגשים עשרות אנשים, יוצרים יחסים זוגיים שלא תמיד מחזיקים מעמד ותוהים כל פעם מחדש מה הסוד של זוגיות טובה.

זוגיות בריאה לאן

כל אדם הוא אינדיבידואל ועובדה זו מקשה מאוד על מציאת פרטנר זוגי שיתאים לנו במאת האחוזים. למעשה  כמעט בלתי ניתן להכיר אדם שיסכים אתכם בכל דבר וזה גם עשוי להיות מאוד משעמם. בני האדם הם היצור האינטליגנטי ביותר על פני כדור הארץ וככזה הוא זקוק לתקשורת טובה עם בני מינו. הצורך בתקשורת הינו בעל חשיבות גדולה עוד יותר כאשר מדובר על זוגיות. כל קשר זקוק לתקשורת בונה, דו סטרית ומהולה בהומור.

האם ציניות יכולה להועיל לזוגיות?

ישנן תכונות שונות אשר ניתן להשתמש בהן על מנת לתחזק את הזוגיות. כל אדם ניחן באופי שונה אך אפשר ללמוד לנצל תכונות מסוימות לשיפור הקשר הזוגי. הסוד הוא במינון נכון:

  • הומור הוא חלק בלתי נפרד מהחיים וידוע שזוגות שמשתמשים בחוש הומור מחזיקים יותר זמן מעמד. אמנם ישנם הרבה נושאים רציניים אך כדאי מידי פעם לצחוק על המצב ועל עצמינו בכלל. זה תורם להפגת המתח ולשבירת הקרח בזוגיות.
  • ציניות היא לא מילה גסה אך יש להיזהר אתה, שימוש ייתר בציניות עלול להזיק מאוד ליחסים. אם מדובר על עקיצה פה ושם אז יכול להיות לזה חן מסוים.
  • צריך גם לדעת לריב נכון. אין דבר רע בוויכוח אך עדיף לשמור אתו במסגרת של דיון ענייני ולא להוציא את הדברים מהקשרם. בכל מקרה אם כבר מתווכחים אז מומלץ לפתור את הבעיה ולא ללכת לישון כועסים.

הדשא של השכנים

כדאי שלא לערוך השוואות עם זוגות אחרים שנמצאים בסביבה. הרי כבר אמרנו שכל אדם הוא ייחודי ולכן לעולם לא תמצאו שני זוגות שהם אותו הדבר. על כן עדיף להביט פנימה ולא לחפש כל מיני סיבות לקנא באנשים שמסתובבים סבביכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here