איך להצליח עם בן הזוג

0
950
זוגיות במשבר
Credit: Pixabay.com

אימון לזוגיות מיועד לאנשים אשר רוצים להצליח בתחום הזוגיות בין אם זה לפני תחילת הקשר, בתהליך הדייטינג, ובבנייה נכונה של קשר חדש מהתחלה שלו. אימון לזוגיות כולל מיפוי אישי, בניית פרופיל הציפיות מהקשר, נשים דגש על פרופיל הזוגיות המתאים ביותר עבור המאמן ואחר כך לפני הנתונים נעצב את הפרופיל המתאים עבור בן זוג. אימון לזוגיות יחזק את הביטחון העצמי שלכם ואת הדימוי העצמי שלכם, כמו כן התהליך יהפוך את כל עניין הדייטינג והזוגיות לעניין פשוט יותר עבור כל אחד ואחת מכן. במהלך ההדרכה תעברו ליווים על איך לנהל דייטים באופן מושכל בשביל להוציא מהדייט את המקסימום, בצד השני תלמדו להימנע ולמרוח דייטים לא רלוונטיים עבורכם, לשם כך תוכלו לפנות לאבי אלפסי יזרעאל אשר הינו יועץ ומאמץ אישי, אבי בעל ניסיון רב שנים ושעור הצלחה גבוה בפתרון משברים בזוגיות ובמערכות יחסים, אבי גם מומחה לתקשורת זוגית, ופיתח את המודל לתקשורת זוגית מעמיקה.

להתנהל נכון בזוגיות

ייעוץ זוגי יכול להתאים לזוגות במקרים הבאים:

  • חוסר חשק מיני– אחת שקורות היא בעיות מיניות בין בני הזוג, הדבר נגרם בעקבות מרכיבים פסיכולוגיים לרוב, זוהי סיטואציה שיכולה להיפתר בקלות על ידי טיפול זוגי שיעורר מחדש את התשוקה בינכם.
  • שחיקה ועייפות בחיי הנישואים– טבעי שזוגות שלא מקפידים על חידוש הקשר ועל גיוון ישתעממו מהקשר שלהם, ייעוץ זוגי יעניק לכם רעיונות מקוריים ודברים יצירתיים בשביל לשדרג את הזוגיות שלכם.

איך לצאת מסיבוכים

כל זוג מגיע למצב שנקרא בשפה הטיפולית זוגיות במשבר, משברים מתרחשים כתוצאת מחלוקות, ריבים ופערים בזוגיות שהם הכי לגיטימיים ונורמליים בזוגיות, המטרה של ייעוץ זוגי במקרה זה, זה להחזיר את הזוג לחוף מבטחים. משבר בזוגיות מתרחש בעקבות פערים בין רצונות, צרכים, ערכים ואיך בני הזוג מבטאים אחד את השני, בשביל להגיע לפתרון מדהים ואפקטיבי חשוב לעשות ייעוץ זוגי אשר יוכל לפתור לכם את הבעיות ולעלות רמת התקשורת שלכם לרמה טובה יותר, לשם כך תוכלו לפנות לאבי אלפסי יזרעאל אשר לו ניסיון רב שנים בתחום הייעוץ לזוגיות, אבי הינו נעים הליכות ואדם אשר יודע כיצד לחלץ זוגות ממצבים שיכולים להיראות בעיתיים לזוג, לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון: 052-7799655 ונשמח לעמוד לשירותכם לכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here