משוחחים יחד – פעילויות קבוצתיות לשיפור מערכות היחסים

0
2089
משוחחים יחד – פעילויות קבוצתיות לשיפור מערכות היחסים

סדנאות צוות, ערבי חברה ומשפחה ואפילו סדנאות צוותי הנהלה משתמשים לא אחת במשחקים, כדי לעבוד על מערכות יחסים. יצירת תקשורת מילולית מיטיבה היא משמעותית וזו הקובעת בעצם את ההתרחשות החברתית בכל קבוצת התייחסות. בנוסף, היא משפיעה על ההישגים של כל פרט ופרט כמו גם על התנהלות כל צוות. כדי לקבל מידע נוסף על סדנאות אלו, אתם מוזמנים לפנות אל אפרת ננר.

משחק רציני בהחלט

כל עובד בחברה עבר פעם אחת לפחות סדנה בה שוחקו משחקי דינמיקה קבוצתית שונים. המשחקים מאפשרים לכל קבוצה להתגבש לכדי צוות מנצח על ידי יצירת שפה משותפת, ופיתוח תקשורת בין אישית חיובית ומכבדת. לסדנאות אלו יש השפעה ישירה על הישגי הצוות בפרט ועל האווירה בכלל בכל מקום עבודה שהוא. מפגשים ברוח זו חשובים ומועילים בדיוק כמו ישיבת צוות שבועית.

יוצאים לעבודה ביחד

במקומות העבודה בכלל ובכאלה הנחשבים ל"לחוצים", לתחושות העובד היחיד חשיבות רבה לקידום או אי קידום הארגון כולו. סימנים של אי נוחות מצד העובד או של מספר עובדים, הינם אינדיקציה ליחסי עבודה לא אידיאליים כמו גם לסביבת עבודה לא נעימה – עובדה המקשה לעמוד ביעדים. שינוי דפוסי חשיבה של העובדים והצוות הניהולי כאחד, הוא השלב השני, אחרי שלב ההסכמה לשינוי הנדרש. בדרך לשינוי ולשיפור יחסים, עמידה ביעדים ואף מעבר לזה. הסתכלות שונה על חברי הצוות ועל אופן חלוקת המשימות מאפשר לכל אחד מהאנשים לקחת יותר יוזמה, להכיר בקשיים של האחר ולפתח מערכת יחסים אישית – מקצועית קרובה עם כל אחד מחברי הצוות. אם מחשבה יוצרת מציאות, אז במקומות העבודה היא יכולה ליצור מציאות עסקית מקדמת ביותר.

מתאמנים בדרך להצלחה

בסדנאות של "תקשורת בין אישית אפקטיבית"  ו"מנהיגות מודעת", ניתן לחוות גישות שונות כמו גם "שפות תקשורת" אחרות. בעבודה על תקשורת בין אישית פעילויות, ניתן לקחת חלק במשחקי תפקידים. וכך, ניתן לחזק את המיומנויות במנהיגות, ואף ליצור שיח פתוח על שיפור ושימור התנהגויות. אין ספק, סדנאות אלו יועילו לכל עובד. חשוב לתת מקום בשיח גם לעובדים "שקטים", כי להם יכולה להיות תרומה סגולית מיוחדת לנושא. הסדנאות הללו פותחות צוהר לעולם תקשורתי עשיר, מכבד ומועיל מאוד לחברה. את הכלים אשר מקבלים במהלך יום העבודה ניתן להשליך בקלות יחסית על החיים במשרד ובכלל – ואף לשפר תוך זמן קצר את עבודת הצוות שלכם. יציאה מאזור הנוחות היא זו שמובילה להישגים חסרי תקדים; ההישגים להם אתם מייחלים.

אפרת ננר היא מאמנת אישית לעסקים ולארגונים אשר עובדת כבר למעלה מעשור עם חברות, אותן ואיתן היא מובילה להצלחה. אפרת מחזיקה בכלי עבודה מתחומים שונים ומתאימה לכל לקוח את התכנים הייחודים לו לפי הצרכים בחברה, או הצרכים של האדם הפרטי. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון: 050-9282798.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here