טיפים לשיפור הזוגיות

0
2439

ישנם אנשים שאומרים שקשה יותר לשמור על זוגיות מאשר למצוא אחת כזו. חלק עשויים לחלוק על כך אולם באיזשהו אופן יש בכך מן הנכון ברוב המקרים. 1 מכל 3 זוגות בישראל מתגרש כיום וזאת, ככל הנראה, בשל התקדמות האינטרנט והמהירות שבה קורים דברים. אם בעבר הייתם צריכים להכיר מישהי/מישהו הנמצאים באזור שלכם, אולי אפילו שגדלו אתכם יחד ואתם כבר מכירים אחד את השנייה היטב, הרי שקל יותר להסתדר ולהחזיק מערכת יחסים לאורך זמן. לעומת זאת, כאשר אתם מכירים מישהו לראשונה בגיל בוגר ומרגישים (או חושבים שאתם מרגישים) שזה זה, ייתכן ולאחר שנה-שנתיים שתכירו לעומק את אותו אדם תבינו שאינכם יכולים לסבול אותו יותר.

לשמור על זוגיות ב-3 דרכים פשוטות

כך תשפרו את הסיכוי לתחזק את מערכת היחסים לאורך זמן ורק להפוך אותה לטובה ויציבה יותר:

  1. הקשיבו יותר – השתדלו להתעניין במה עבר על הצד השני היום. מרבית האנשים אוהבים לדבר ולכן אם אתם תהיו אלה שמקשיבים יותר ומדברים פחות על עצמם, תוכלו להיות בעלי ערך רב ב"שוק הרווקים" ולמעשה בני הזוג שלכם לא ירצו לוותר עליכם כי הם ירגישו שסוף סוף יש מי שיקשיב להם. השתדלו להיות קשובים, להתעניין ולהיות אכפתיים. עשו זאת מכל הלב אחרת לא תוכלו להחזיק מעמד לאורך זמן.
  2. הניחו את הטלפון בצד – זה בסדר גמור להשתמש בטלפון למטרותיו השונות, אך בעידן הסמארטפון של היום, מרבית האנשים אינם מורידים את העיניים מהטלפון וכדי לתחזק זוגיות יהיה עליכם להקדיש הרבה תשומת לב וזמן לצד השני. בין אם אתם נמצאים בקולנוע מחכים בפרסומות לתחילת הסרט ובין אם אתם צופים ביחד בסדרת טלוויזיה אהובה בבית מתחת לשמיכה – השתדלו לא להתעסק עם הטלפון ולהקדיש זמן איכות לבני הזוג שלכם.
  3. השתדלו להימנע מהערות מיותרות – קל מאוד להתווכח ולהעיר לצד השני על הרגלים לא טובים או דברים לא טובים שהוא עשה. השתדלו להימנע מכך, הכירו תודה, שדרו אהבה, חלקו מחמאות וכך תחסכו לעצמכם מריבות מיותרות ותוכלו לשמר את הזוגיות לאורך זמן רב יותר.

בניית יחסים יציבים, כנים וחיוביים דורשים מאתנו תשומת לב, זמן ועבודה על עצמנו בעיקר. השתדלו בכל שבוע לשפר משהו בעצמכם כדי לגלות יותר הבנה וסבלנות כלפי הצד השני, השתדלו לפרגן ולשמור על אווירה חיובית.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here