טיפים למציאת בן או בת הזוג המתאימים

0
2753

אין כמו לשבת עם בת/בן הזוג שלנו על הספה בסלון, מתחת לשמיכה בערב קריר, להתחבק יחד ולהתחמם בנחת מול תכנית טלוויזיה אהובה. זוהי תמונה אידיאלית עבור כל מי שמחפש זוגיות לחיים ובוגר מספיק כדי להבין כי אין תחליף למערכת יחסים מסודרת ויציבה. כדי להגיע ליחסים מסוג זה יש צורך תחילה במציאת החצי השני שלנו. בעוד מרבית האנשים מחפשים באינטרנט, אחרים עושים זאת באמצעות תכניות טלוויזיה, מודעות פנויים פנויות, מפגשים שונים או מחפשים את הנפש התאומה בפאב מקומי.

הכנת רשימה של מה אנו מחפשים בבן או בת הזוג שלנו:

לפני שתמצאו את בן הזוג האידיאלי עבורכם יהיה עליכם להחליט תחילה כיצד הוא אמור להיות. אפיינו את בן הזוג שלכם, האם חשוב לכם שיהיה מצחיק? שנון? בעל מקצוע טוב? מישהו עם יכולת לפרנס או שהכסף לא משחק תפקיד חשוב? האם חשוב שיהיה מטופח חיצונית או שרק הפנימיות חשובה לכם? לכל אלה תצטרכו להוסיף לרושם שתהיה לכם בפגישה או בשיחת הטלפון הראשונה שלכם ומשם תוכלו להתקדם.

הכרת הטוב:

אנו כבני אדם נוטים לחפש חסרונות באחרים. קודם כל הכירו בחסרונות שלכם ודעו כי אף אחד אינו מושלם. כעת יהיה עליכם להחליט עם אילו חסרונות אתם יכולים לחיות כל החיים. הדרך הטובה ביותר לגלות זאת היא באמצעות הכרת הטוב. ישנם אנשים שרגועים בנפשם, נאמנים, טובים מאוד באופיים וכאלה שלעולם לא יפגעו בכם ולעולם יתנו לכם 200% מעצמם ובאהבה גדולה, אך מצד שני עשויים להיות מעט אדישים מידי או אנשים ללא שאיפות גדולות. בשורה התחתונה – לכל אחד יש יתרונות וחסרונות, נסו להכיר בטוב ולראות כיצד תוכלו לחיות בהשלמה עם החסרונות.

כנות וכבוד:

אחד הדברים החשובים ביותר בכל מערכת יחסים היא הכנות. היו כנים כבר מהרגע הראשון. אל תספרו סיפורים על מי שאתם לא אלא התקדמו בלהיות מי שאתם כן. זכרו כי לכל סיר יש מכסה ועבור מישהו מסוים אתם תמיד תהיו מתאימים כמי שאתם. אינכם רוצים לחיות בשקר כל החיים או להעמיד פנים שאתם מישהו אחר ולהסתבך. דבר נוסף שחשוב הוא לכבד את הצד השני. לדוגמה, אם אתם בדרך הביתה לאחר דייט נעים עם מישהי נחמדה, לוו אותה אל מפתן ביתה ואל תצפו להיכנס אל הבית. נשקו בעדינות על הלחי וקבעו לדבר למחרת ולקבוע את הפגישה הבאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here