חוששים שבן או בת הזוג בוגד בכם? כך תגלו סימנים מקדימים

0
764
חוששים שבן או בת הזוג בוגד בכם? כך תגלו סימנים מקדימים
קרדיט pixabay

סקרים שמתפרסמים מעת לעת מגלים, קיימת עלייה במספר הבגידות מצד בני ובנות זוג הנמצאים במערכת יחסית ממוסדת, קרי נישואין. ייתכן מאוד שהעלייה נובעת מהעובדה שהיום אנשים, גברים ונשים, לא חוששים להודות בכך, לא מפחדים לדבר על זה, יכול להיות שהיום גם יש הרבה יותר קבלה של בגידות אצל בני ובנות זוג. כל זה לא משנה את העובדה שהנתונים מלמדים על עלייה עקבית במשך השנים.

באופן טבעי, הנתונים מובילים לידי כך שיותר ויותר אנשים המעורבים במערכת יחסים מחפשים כל העת סימנים לבגידה אצל הצד השני. כמובן שזה לא עניין חד משמעי. ישנם אנשים שנחשבים פחות חשדניים ולכן הם לא ימהרו לחפש, לעומת זאת אחרים הם יותר חשדנים וספקנים, בין אם זה בגלל ניסיון העבר, בין אם זה בגלל שהצד השני לא מעורר בהם את האמון הנדרש בשביל שלא יחשדו בו, ובין אם זה בגלל שיש מספיק רמזים או שמועות שיגרמו להם להיות חשדניים ולחפש סימנים.

מה זה סימנים לבגידה ואיך צריך להתייחס אליהם?

סימנים לבגידה יכולים להיות מאוד ברורים אך גם יכולים להיות מאוד מתעתעים. מצד אחד, בהחלט יכול להיות מצב שנמצא סימנים שילמדו על כך שבן או בת הזוג משקרים לנו ובוגדים בנו, אך גם יכול להיות שלכל דבר שנגלה או נמצא יש הסבר מספיק טוב ואמין, בשביל שנוכל להיות בטוחים שזה לא המצב.

בשביל למצוא סימנים כאלה, אנחנו צריכים לזהות דברים שחורגים משגרת החיים המוכרת והרגילה של הצד השני, אנחנו צריכים לזהות התנהגויות שאינן מוכרות לנו, בין אם זה לטובה ובין אם זה לרעה, וכמובן אנחנו צריכים לזהות דברים שדורשים הסבר מנומק שיפריך את החשש שלנו. למשל, הוצאות כספיות לא ברורות, שיחות והודעות ממקורות לא מוכרים, יציאה מהבית בשעות לא טיפוסיות או הגעה מאוחרת ללא סיבה הגיונית, ועוד שורה של דברים שיכולים בקלות להוות סימנים שאחד הצדדים בוגד.

איך מזהים בגידה אצל אישה ואיך מזהים בגידה אצל גבר?

על פניו השאלה איך לזהות בגידה אצל אישה או אצל גבר, אמורה לספק אותה תשובה. אך זה לא מדויק, ההתנהגויות הן שונות, כל צד בוחר להתייחס לסיטואציה בה הוא נמצא ולהתנהלות שלו בצורה אחרת. מה עוד שצריך לזכור שלכל צד, סביר להניח, יש פרטנר אחר שמשפיע כך או אחרת על ההתנהגות שלו.

בשני המקרים אגב, יהיה נכון להשתמש באנשי מקצוע בשביל למצוא סימנים מזהים. אפשר להשתמש בחוקרים פרטיים אשר ינצלו את הידע והכלים שעומדים לרשותם בשביל לזהות סימנים ולאחר מכן לאמת אותם. בכל מקרה, רצוי מאוד שהחשד שלנו יהיה ממשי, אמיתי, על מנת שיהיה לנו על מה להתבסס ולא ייגרם מצב לא נעים, בו יש לנו חשד למשהו שלא קורה במציאות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here