רוצים רכב חדש? קחו הלוואה לרכב

0
1003
קרדיט: pexels

אם אתם רוצים להתחדש ברכב חדש אך המצב הכספי לא מאפשר לכם את זאת, תוכלו לקחת הלוואה לרכב ולרכוש לכם רכב חדש שישרת אתכם לתקופה ארוכה. את ההלוואה תוכלו להחזיר בתשלומים נוחים וגמישים ולפרוס אותכם למשך תקופה ארוכה, וכך החזרי ההלוואה שלכם מדי חודש יהיו נמוכים ותוכלו לעמוד בהם.

רכב חדש קונים עם הלוואה לרכב

אם אתם חייבים רכב חדש בין שמקרטע או שעשה את שלו ובא לכם להתחדש עם חדש, אבל אין לכם מספיק כסף בשביל לקנות, תוכלו לקחת הלוואה לרכב. הלוואה לרכב תעזור לכם לשלם את תשלומי הרכב בהתאם לצרכים האישיים שלכם. את ההלוואה תוכלו לקחת דרך הבנק או דרך חברות חוץ בנקאיות כמו: חברות האשראי, חברות הביטוח, חברות פיננסיות ועוד. כמו כן, תוכלו לפרוס את ההלוואה למשך חמש שנים מיום לקיחתה ובכך לעמוד בתשלומי ההחזר הנוחים והגמישים מדי חודש.

אילו חברות מעמידות הלוואה לרכב?

כדי לקחת הלוואה לרכב כדי לקנות רכב חדש, עומדים בפנים לוקחת הלוואה שני מקורות ללקיחת הלוואה הבנקים והחברות החוץ בנקאי.

  • הבנקים – הבנקים מעמידים הלוואה ללקוחות בהתאם לפיקדונות והחסכונות שיש שלהם ומצבם הפיננסי ומעמידות סוגי הלוואות שונים עם ריבית נמוכה ותנאי החזר נוחים וגמישים. לרוב ההלוואות מצריכות ערב. אך הבנקים לא מאשרים לכל לקוח הלוואה וישנם מקרים שמצבו הפיננסי של הלקוח אינו מאפשר קבלת הלוואה.
  • חברות חוץ בנקאיות – החברות חוץ בנקאיות מעמידות הלוואות לרכב ללקוחות הבנקאים אשר סורבו ולכל מי שצריך הלוואה. חברות חוץ בנקאיות כוללות את חברות האשראי, חברות הביטוח, החברות הפיננסיות ועוד. למרות ההלוואות שהם מעמידות ללקוחות, הריבית שהם גובים על הלוואה גבוהה יותר מאשר הריבית בבנק.

מאיזה חברה כדאי לקחת הלוואה?

אם אתם רוצים לקחת הלוואה לקניית רכב עדיף לקחת מהבנק בגלל הריבית הנמוכה ופריסת התשלומים לאורך שנים רבות, אשר מאפשרת תשלומים נמוכים יותר ונוחים שאפשר לעמוד בהם מדי חודש. אך, אם הבנק לא מאפשר זאת ואתם רוצים רכב מאוד, אז תצטרכו לפנות לחברות חוץ בנקאיות ולקחת מהם את הלוואה למרות הריבית הגבוהה.

מהם סוגי ההלוואות לרכב הקיימות בשוק ואיזו הלוואה מתאימה לכם?

סוגי ההלוואות לרכב הקיימות בשוק כולל הלוואות לשעבוד רכב והלוואות לרכב ללא שיעבוד. הלוואות לשעבוד הרכב, הן הלוואות שתקופת ההחזר שלהן הן בין 5-3 שנים והם בסכום של עד 50,000 ₪. הלוואות אלה כוללת תנאי החזר נוחים וגמישים מדי חודש, אך מצריכים מצד הלקוח חשבון בנק תקין ללא חריגות או עיקול וכן הצגת חסכונות ופיקדונות. הלוואות לרכב ללא שעבוד, לא משעבדים את הרכב, והן ניתנו לתקופה של עד חמש שנים וכוללות ריבית ללא תקרה כפי שיש בהלוואות לשעבוד רכב. התאמת ההלוואה נעשית בהתאם לצרכי הלקוח.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here