כל מה שצריכים לדעת על בחירת בושם מתנה לגבר

0
1120
קרדיט: Pixabay

רוצה לתת לגבר שלך בושם במתנה? לא יודעת איך לבחור את הבושם המושלם? גם אם כבר יש לו בושם מועדף (שסביר מאוד שהוא משתמש בו כבר שנים וזה הבושם המועדף עליו) עדיין את יכולה להפתיע את הגבר שלך עם בושם מיוחד וחדש.

תני לו קצת לנסות ולהתחדש בניחוח מיוחד ומרגש, משהו חדש שיריח עליו נהדר והוא יאהב אותו. ולא מספיק שהוא יאהב את הבשום, אחרי הכל את בתור האישה שלו שקונה לו את הבושם רוצה גם שיהיה לך נעים לידו, אז כדאי למצוא את הבושם שגם את מתחברת אליו.

ישנם הרבה גורמים המשפיעים על בחירת ניחוח מושלם. יש את הריח, המראה, ואיך זה גורם לך להרגיש.

הדרך הטובה ביותר להבין את כל התכונות הללו היא לגלות איזה בושם בן הזוג שלך הכי אוהב ואז ללכת משם.

אם יש סגנון מסוים של ריח שבן הזוג של מעדיף, כדאי לנסות ולבחור בשמים שזה הקו המנחה של הניחוח שלהם, שזה אומר לא רק בושם שאת רואה פרסומת יפה שלו, אלא גם בושם שזה סגנון הריח המועדף על בן הזוג שלך.

בשמים הם החבר הכי טוב של גבר, במיוחד בחודשי החורף הקרים. עם זאת, יכול להיות קשה להחליט מהו הבושם המתאים לגבר על סמך האישיות וההעדפות שלו.

חשוב לזכור מי האדם ומה טעמו האישי בעת בחירת בושם מתנה עבורו.

בעת קניות לגברים, חשוב לקחת בחשבון כמה זמן הם לובשים את אותו ניחוח וכמה הם אוהבים אותו לפני רכישה. כדאי גם לקחת בחשבון אם הם רוצים או לא משהו שמריח חזק מדי או מתוק מדי.

בחירת בושם לגבר יכולה להיות קשה בגלל חוסר המידע והידע. חברות הבשמים אינן שקופות עם תיאורי המוצרים שלהן, מה שעלול להוביל לקניית מתנה שאולי לא מתאימה או אהובה על הנמען.

הבושם הנכון הוא חלק חשוב במלתחה של כל ג'נטלמן. מה שעושה ניחוח טוב עבור כל אדם הוא שונה ואישי, אבל זה לא אומר שזה חייב להיות קשה. בעזרת המדריך הזה, תלמדו מהם השמנים האתריים בניחוח שלכם ומדוע הם בולטים אותו מבשמים אחרים בשוק.

אחד הבשמים הבולטים ביותר היום שהפך להיות כמעט סימן ההיכר של גבר הוא לאחר מאשר בושם קריד בעל ניחוח מיוחד שיכול להתאים לכל סוג של אירוע וגם להיות בושם המתאים לשימוש יומי קבוע.

לסיכום :

חשוב לדעת איזה ניחוח הוא אוהב ואת האירוע שאת נותנת לו במתנה לפני שיוצאים לקנות את הבושם. את צריכה גם להכיר את מי שמקבל את המתנה, גם אם יש לו מספר בשמים על השידה שלו בבית, זה לא אומר שהוא אחד שיתחבר לכל ריח וניחוח, מדובר על טעם אישי של כל אחד.

אם את רוצה להפוך את המשימה לפשוטה הרבה יותר, את פשוט יכולה לקנות לו בושם שכבר הוא אוהב ומכיר, אבל אם בא לך להפתיע אותו מעט ולהביא לו משהו יותר חדיש ומיוחד, בושם עם ניחוח חדש יכול להיות הפתרון הטוב ביותר עבורו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here