"הם היו האוהבים הצעירים" (עכשיו הם כבר פחות)

0
2428

קשר זוגי יכול להתחיל בהתלהבות גדולה, אתם מרגישים ברי מזל שפגשתם את אהבת חייכם בגיל כל כך צעיר ושום דבר לא מעניין אתכם מעבר לזוגיות החדשה והמושלמת שלכם. העניין הוא שלפעמים הזמן מוריד את ההתלהבות ואחרי השלב שאותה התלהבות גדולה ומסנוורת יורדת אתם כבר לא בטוחים שנשאר לכם עוד משהו בזוגיות הזאת, אולי מלבד ההרגל. מצד שני זה לא אומר שתלכו עכשיו ותפרקו את הקשר, כי הרגל זה בכל זאת עניין דיי גדול לפחות בכל מה שקשור לזוגיות. אז מה אפשר לעשות מעבר לאכילת סרטים על כל הנושא של מה עושים אחרי שיורדת ההתלהבות וההתאהבות ואתם נשארים רק עם התאכלס.

אז איך ממשיכים הלאה במצב כזה? כנראה שזה עניין אינדיבידואלי וכל אחד יעשה את השיקולים שלו, אם להמשיך בזוגיות שכזאת או לוותר עליה. מה שבטוח שאם אתם חושבים שיש בזוגיות הזאת משהו גם מעבר לאותה התאהבות שדינה היה להסתיים, כדאי לעשות את המאמץ בכדי להמשיך את הקשר, גם אם כחלק מזה תחליטו בסופו של דבר להיעזר באיש מקצוע בתחום של יעוץ זוגי בכדי לנסות ולפתור את הבעיה הזאת בקשר הזוגי. בסופו של דבר במידה והתאהבתם יש סיכוי גדול שיש גם המון דברים משותפים בינכם, שאולי עוד לא היה לכם זמן לגלות כי הייתם כל כך מסונוורים מההתאהבות שלכם ועכשיו זה בדיוק הזמן הנכון לגלות אחד את השנייה מחדש.

אז נכון שלא תמיד שהסוף יהיה טוב וגם סוף פחות אופטימי בו שני בני הזוג מגלים שאין להם בעצם שום מכנה משותף מעבר להתלהבות הראשונית שהם חוו כשרק הכירו ואז ההחלטה תהיה חד משמעית לפרק את הקשר עם כל הכאב והקושי שאולי יתלווה להחלטה הזאת. בכל מקרה, במידה ואתם לא שלמים או בטוחים עם ההחלטה שלכם הדרך הטובה ביותר היא להתייעץ עם איש מקצוע בתחום של יעוץ זוגי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here