הדבר הנכון בזמן המתאים

0
2143

אכן יש במה לקנא

יש מי שנמצא בשלב ברווקות בחייו ומקנא באלה הנמצאים בזוגיות. לדברי רווקים רבים, יש קושי מאוד גדול להיכנס למערכת יחסים זוגית עם אדם אחר, דבר נכון לכשעצמו, אך היכרות עם אדם אחר ויצירת חברות שתוביל לזוגיות זהו החלק הקצר והקל יותר לאדם המבקש להיות במערכת יחסים ארוכת טווח. מערכת יחסים זוגית היא עניין שיש לטפחו כל הזמן, ותמיד חשוב לשמור על הגחלת של אותו בסיס המחזיק את שני בני הזוג ביחד. אז יש מי מבין הרווקים שמקנא באלה בעלי הזוגיות, ויש לו הרבה סיבות טובות, מאחר וזוגיות היא חלק משמעותי ויציב מאוד בחייו של אדם, אך יש לדעת כי שימור הזוגיות הוא תחום בו יש תמיד לרכוש כלים חדשים, להיות מודעים למה שקורה ולהבין תמיד את החשיבות שבזוגיות.

לא חייבים להגיע לשם

יעוץ זוגי הוא אחד הבסיסים הטובים ביותר שיכולים להרשות לעצמם זוגות המבקשים תמיכה לאורח חייהם הלא יציב. הכוונה היא לדרך בה חיים זוגות רבים, דרך המובילה אותם למקום אחד והוא פרידה. הרבה מאוד זוגות נמצאים בשלבים כאלה ואחרים של פרידה, לאחר תקופות זוגיות כאלה ואחרות, וניתן לומר זאת אך ורק על בסיס הנתונים הסטטיסטיים בישראל שאומרים שמתוך כל שלושה זוגות שמתחתנים, זוג אחד יתגרש. לא חייבים להגיע למקום הזה של פיתרון סופי ומוחלט. לחזור להיות רווקים הוא לאו דווקא פיתרון טוב לזוגיות בעייתית. אם עדיין יש לבני הזוג את הרצון להיות האחד עם השנייה, צריך להבין את מהות הבעיה, את טיב היחסים הללו, ותהליך טיפולי נכון ומאורגן יכול ללבן הרבה מאוד מן הבעיות המלוות זוגות רבים.

לפתור את זה כמו שצריך

ישנם סוגים רבים של זוגות וישנם סוגים רבים של בעיות, אך בסיסן של הבעיות, ברובן, הוא אותו הבסיס, וייעוץ זוגי עם טיפול יכול להיות התחלה של דרך להחלמה וחזרה למוטב של מערכת היחסים הבעייתית. ישנם זוגות עם בעיית תקשורת שנעלמה לאורך השנים, מה שיוצר אווירה מאוד לא נעימה בין שני בני הזוג, וישנם זוגות שאצלם התקשורת היא יותר מדי נוקשה ומיידית, הכוללת צעקות ודיבורים אלימים, מה שמחייב דרך טיפול אחרת, אבל לכולם יכולה להיות אופטימיות ורצון לפתור את הדברים פירושו באמת לפתור את הדברים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here